Pāriet uz galveno saturu
Ņikijs grāmatvedība
  • Sākums
  • Jaunumi
  • Instrumenti
  • Informācija
    • Saišu katalogs
    • Nodokļu un muitas informācija
      • Akcīzes nodoklis
      • Dabas resursu nodoklis
      • Elektroenerģijas nodoklis
      • Iedzīvotāju ienākuma nodoklis
      • Izložu un azārtspēļu nodoklis
      • Mikrouzņēmumu nodoklis
      • Muitas nodoklis
      • Nekustamā īpašuma nodoklis
      • Pievienotās vērtības nodoklis
      • Solidaritātes nodoklis
      • Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis
      • Uzņēmumu ienākuma nodoklis
      • Uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodoklis
      • Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas
      • Nodevas
    • Uzziņas
      • Videomateriāli
      • Prezentācijas
      • VID publiskojamo datu bāzes
      • Tiesību aktu grozījumi
      • Grāmatvedības programmas
      • Bibliotēka
  • Veikals
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • LAT
  • RUS
  • ENG

Jaunākie ieraksti

  • Valdība atbalsta e-adreses lietošanas paplašināšanu un vienkāršošanu uzņēmumiem un iedzīvotājiem
    27. okt. 2026
  • Sociālās apdrošināšanas stāžu varēs papildināt par laiku no 1991. līdz 1995.gadam
    15. okt. 2026
  • Uzņēmējiem un organizācijām plāno atvieglot pakalpojumu saņemšanu Uzņēmumu reģistrā
    13. okt. 2026
  • Saeima konceptuāli atbalsta plašākus nodokļu atvieglojumus un vienkāršāku nodokļu administrēšanu
    8. okt. 2026
  • Modernizēs inventarizācijas procesu un mazinās administratīvo slogu
    6. okt. 2026
  • Pārskats par nodokļu normatīvajiem aktiem 2026. gada septembrī
    2. okt. 2026
  • Pastiprina nacionālo importa aizliegumu Krievijas un Baltkrievijas izcelsmes produktiem
    1. okt. 2026


No nākamā gada minimālā alga būs 620 eiro

27. oktobris, 2022 pl. 11:14, Nav komentāru

Saeima ceturtdien, 27.oktobrī, trešajā lasījumā pieņēma grozījumus Darba likumā, ar kuriem minimālā mēnešalga no nākamā gada noteikta 620 eiro apmērā, bet no 2024.gada - 700 eiro apmērā.

“Strauji pieaugot patēriņa cenām, būtiski sniegt papildu atbalstu mazāk aizsargātajai sabiedrības daļai, tostarp strādājošajiem, kas saņem minimālo darba algu. Minimālās mēnešalgas pakāpeniska celšana var kalpot par atspaidu pieaugošās inflācijas ietekmes mazināšanai, kā arī mazināt nabadzības riskus,” iepriekš paudis par likumprojekta virzību Saeimā atbildīgās Sociālo un darba lietu komisijas priekšsēdētājs Andris Skride.

Kā likumprojekta anotācijā atzīmē tā autori, minimālā darba alga nedrīkst būt mazāka par valsts noteikto minimumu, kas darba devējiem obligāti jānodrošina saviem darbiniekiem par darbu normāla darba laika ietvaros. Minimālās algas paaugstināšana veicina mājsaimniecību ienākumu pieaugumu un vienlaikus var motivēt lielāku iesaisti darba tirgū, kā arī minimālās algas paaugstināšana ir viens no instrumentiem strādājošo nabadzības mazināšanai, teikts likumprojekta anotācijā.

No 2021.gada 1.janvāra minimālā mēneša darba alga ir 500 eiro.

Saeimas Preses dienests

Nav komentāru

Komentēt







Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.